nedjelja, 1. svibnja 2016.

Dreamy Pink Rain


Nedjelja je. Kišna i dosadna. Ako nešto ne volim, to je kiša i odmah postanem grumpy. Ali dosta o tome. Htjela sam ovaj outfit uslikati dok je prekrasno i sunčano, ali izgleda da takvo vrijeme neću dočekati.

Na sebi nosim vestu iz C&A, totalno mi je prevelika, ali baš ju zato volim, mogu navlačiti rukave i pravit se da sam zamotana u dekicu i da svijet oko mene ne postoji. Suknja je iz dućana Calliope. Vijenac na kosi je naručen sa Aliexpressa, a imam takav i sa šarenim cvjetićima, ali to ćete vidjeti u nekom drugom postu. Torbica je iz New Yorkera i stara je k'o biblija, ali svejedno ju obožavam.

Na očima - paleta Run Boy Run (Revolution makeup)
Usne - Essence

Nadam se da je vama tjedan bio zabavan i lijep i da ste sunčane trenutke iskoristili za šetnju po gradu ili ispijanje kavica!

Zagrljaji i puse!

Mateja
----

It's Sunday. Rainy and boring. If there is something I don't like – it's rain. I immediately become grumpy. But enough about that. I wanted to take pictures of this outfit when it's beautiful and sunny, but I guess that won't be soon.

The sweater is from C&A, it's too big for me, but because of that I love it, I can pull sleeves and pretend that it's the blanket and the world around me doesn't exist. Skirt is from the Calliope. Flower crown is from Aliexpress, I have one more, colorful, but you will see that in some other post. Purse is from New Yorker and it's old like a Bible, but I still adore it.

Eyes - eyeshadow Run Boy Run (Revolution makeup)
Lips - Essence

Hope you had a fun week and that you spent those sunny moment's on walking through the town or drinking coffee!

Hugs and kisses!


Mateja












4 komentara:

  1. Za sljedeci post tebe sminkam, bit ces kim kardashian :-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast na par slika koje 98% cura danas ne bi objavile na internetu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno 😘😘😘😘😘❤😊😊😊🙈

      Izbriši